Започнахме няколко теми относно дизайнът и София. Първите ни коментари бяха относно Чешмата на Витошка, а после и плочките. Дойде време да напишем нещо и за Лъвов мост. От няколко седмици насам се говори за одобрен проект (!?!?!?!), на който строителството започва съвсем скоро.
Не става ясно как ще се облекчи трафика по бул “Сливница” и бул “Мария Луиза”, ако отново ще има светофари?! Няма предвидена пешеходна част покрай историческите лъвове? Няма и велоалея? Какво става и с реката !?
Архитектите от сдружение “Група Град” предлагат алтернатива, която ние подкрепяме:
Утре, петък (13 септември) в сградата на Съюза на архитектите Група Град и приятели организират пресконференция по темата. Заповядайте!
ALL in Studio
Related
арх. Павел Янев
Архитект и интериорен дизайнер на ALL in | Studio
Пишете ми мейл или станете мои приятели в
Google+
Facebook
LinkedIn
Pinterest
Кръговото движение ще задръсти трафика! Справка – 4-ти километър.
Алтернативният проект е много по-добър! Справка – река Сена в Париж!
Стига толкова ги гледахме другите. какво ще кажеш за справката Драгалевци и Симеоново, става дума кръстовищата с Околовръстен път? на симеоново става задръстване на светофарите докато на драгалевци да се съберът по 3-5 коли най много ако няма рейс. На 4-ти километър в кръговото се влиза от 16 места, а това ми изглежда подобно на кръговото на ТВ кулата, където в сравнение с преди направо се телепортираш.
Превключването на светофарите може да се регулира, ако има кой, и има акъл…
На 4-ти км как ги преброи 16 места за влизане – не знам!
Ти от кое село си?
Превключването на светофарите може да се регулира, ако има кой, и има акъл…
На 4-ти км как ги преброи 16 места за влизане – не знам!
Ти от кое село си?
На ТВ кулата се минава ОТДОЛУ, затова се телепортираш
ama ne se pravi copy paste na ve4e sashtestvuvashti proekti tva ne go li razbrahte zle e i zle shte bude proekta vi hich ne me kefite
А за Сточна гара мисли ли се?!.
нормално е понеже това вашето прилича на тяхно предложение ето това http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=2078472
malko e kopiran no ne tocno ot nas
Бих искала да подкрепя алтернативния модел. Харесва ми повече и смятам, че ще е по-удобен!
Благодаря.
Подкрепям АЛТЕРНАТИВНИЯТ ПРОЕКТ ! Мисля, че при него няма да има задръствания, движението ще е по-свободно!
При кръговото ще има задръствания, а в нашата малка столица, претъпкана от народ и коли, то ще е излишно претоварване и изнервяне.
Подкрепям алтернативния модел! Не мисля, че кръговите кръстовища са най-ефикасни и безопасни!
ЗА, Алтернативен проект!
за че нестава и е малко тежко
Определено за ПРОЕКТ № 2!По-стилен,реално изпълним и приложим, както и икономически изгоден, безопасен-има видимост по цялото протежение!
да прав си слабо представяне на all in
Здравейте Иван,
Кое точно е слабото представяне на ALL in | Studio ?
Благодаря за отговора,
арх. П. Янев
Кръгово движение и движение на 2 нива биха намали ли задръстванията, проект 2 с какво е по- различен от до сега съществуващата организация???
Проект 2 е на 2 нива :)
Алтернативният проект много прилича на мостовете над Сухата река във Валенсия. И защо да не гледаме другите? Ако една идея е добра, какво значение има чия е и къде е приложена? Аз лично не съм фенка на кръговите. Уж облекчават трафика, но е пълно с малоумници, които не знаят в кое точно платно да карат и шарят насам натам. Влизат в кръговото от външното платно,за да въртят цялото кръгово или разни отворковци влизат в най-вътрешното и те засичат на първия изход.
според мен както каза петя проекта ви е копиран и недомислен а другия не е много различен от сегашният вариянт трябвя дя се регулира светофара просто а за орлов мост нещо измислено няма е там айде творете там е шока
супер малоумна идея колеги
i kato neharesvate proekta si zashto go napravihte selsko a ?????
супер тъпа идея
Не видях къде на първият вариант има светофари, освен това трафикът по Сливница определено минава транзит по продължение на реката. Алтернативният вариант е ОК, но все пак първият вариант ми е по симпатичен.
Все пак предимства на алтернативата:
-на пръв поглед по-ниска себестойност
– пешеходен достъп
ama ste gei nali i dvamata
Обичаме ви
И на двата не виждам ВЕЛОАЛЕЯТА!!!
Двата проекта трябва да се комбинират. Алтернативният за бързо преминаване по бул. Сливница и кръгово отгоре с светофар, който работи само когато идва трамвай, за да може да премине без да чака трафика. Пространството е достатъчно голямо да се разшири пешаходният мост. В предвид, че по бул. Мария Луиза ще се движи само трамваят през моста сегашният автомобилен път ше освободи и още място за зелени площи, и т.н. плюсовете са безкрай, просто някой трабва да го направи, в противен случай, ако се направи само единият проект след вртеме пак ще е затворено за ремонт за да се осъществи и другият (така и така беше затворено, алтернативният можеше да е готов още с метрото)
Според мен обаче, кръговото движение е по-добро. Само пребройте светофарите, в алтерантивния вариант са си толкова колкото са и сега.
Кръговото движение позволява лесно “изтегляне /придвиждане/” на колите.
Аз съм “ЗА” кръговото
Аз не знам,тези архитекти от кое село са дошли,да развалят архитектурата на София , с кръгово движение на лъвов мост,за да улеснят своите съселяни да се придвижват по-бързо по домовете си в люлин.Все едно да направиш кръгово на орлов мост и да затриеш облика на София…А вече, този дето ще го позволи ,не би трябвало да се назовава архитект на София.
Thumbs UP !!! :)
Аз подкрепям Алтернативния проект,защото Лъвов мост си е мост ,а не кръгов мост…-недомислено !Иначе проекта с кръговото е красив и може да се използува за друго кръстовище.
Стига сте гледали красотата, а функциолналността!
Потока от коли е главно по бул. Цар Освободител и той трябва да е с лесно преминаване през канала, а не както и двата проекта бул. Евлоги Георгиев е с транзитния път отдолу!
Колите от Евлоги трябва да се включват в локалното на Цариградско
Според мен, с кръговото е по-добре. Защото, ще минава и трамвай :)